lørdag 6. april 2013

To etasjers dåpskake med sovende baby og rosa detaljer

Dåpskaker er vel noe av det gøyeste jeg kan få lage. Alltid like stas å kunne bidra til den store dagen til stolte foreldre :)
Når moren til dette dåpsbarnet lurte på om jeg kunne bake, så ønsket hun seg et lignende design som dette, bare med søte, rosa detaljer istedet.

Og slik ble kaken:





Innholdet i kaken er:

1. etg. - sjokoladekake med sjokoladefugde, vaniljekrem og sjokolademousse med daimstrøssel.

2. etg. - sjokoladekake med to lag bringebærmousse og vaniljekrem.

Trekk og pynt i sukkerpasta.



Mange søte, rosa detaljer.
Inkludert mange små hjerter, da dette var en del av temaet til selve dåpen.



Og så den søte, lille babyen. Den setter den lille prikken over i'en på dåpskakene, synes jeg :)



Oppå et hjerteformet teppe, selvsagt.



Og de søte små conversene.
Første gang jeg har lagd dem i rosa, og det ble ganske så søtt synes jeg :)



Gratulerer så mye med den store dagen til både store og små!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!