mandag 20. mai 2013

Hvit macbook til konfirmant

Min første pc-kake!

Til denne kaken var ønskene veldig spesifikke - konfirmantens favoritter skulle være med, som er macbook, iPhone, fotball og TOMS sko :)

Og jeg gjør mitt beste for å innfri ønskene:


Innholdet i kaken er sjokoladekake med sjokoladefugde, bringebærmousse og vaniljekrem.

Trekk og pynt er av sukkerpasta. Bilde av konfirmanten, tastaturet osv. er spiselig bilde.



Skjermen var litt av en utfordring, siden det ikke bør bli for tungt pga. sukkerpastaen og tross alt skal stå oppreist. Men synes resultatet ble ganske greit :)



Og så var det TOMS skoene. Det var en ny opplevelse å lage sko uten noe form for mal - en skikkelig utfordring. Men det liker jeg :)



Kjempegøy kake å lage!
Håper at konfirmanten ble fornøyd :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!