torsdag 26. desember 2013

Konfirmasjonskake - konfirmant i bergensbunad


Dette kakeoppdraget gledet jeg meg lenge til!
Denne konfirmasjonskaken lagde jeg i august-13, og gjett om jeg koste meg :)
Kaken er full av personlige detaljer - som igjen betyr masse gøy modellering!

Slik ble resultatet: 



Modellert figur av konfirmanten på toppen, iført mørkeblå bergensbunad :)


Innholdet i kaken er:

I begge etasjene - sjokoladekake med sjokoladekrem, friske bringebær, bringebærmousse og vaniljekrem.

Trekk og pynt er av sukkerpasta.


Gullfiskbolle med en tresleiv, som symboliserer en rampestrek fra da konfirmanten var liten.


Familien sin hund - en langhåret dverg dachs.


Og detaljer fra konfirmantens interesser for mote, TOMS sko og favoritt shoppebyen London.


Tusen takk for at jeg fikk æren av å lage konfirmasjonskaken til Elisabeth!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!